Hårfärg

Tjoo. Jag har redan en längre tid funderat på att färga håret mörkare.
Just nu har jag min naturliga hårfärg, ljusbrunt. Och egentligen gillar jag den jättemycket, men såhär till höstn/vintern skulle det ju vara kul med lite mörkare. Så att det blir sådär lagom höstmysigt, fast inte för mörkt. Men inte heller för rött. Det är svårt dethär, eftersom jag tänker färga hemma (!). Hehe, men det ska väl nog gå bra, det är bara synd att ens naturliga slingor försvinner då, fast jag tror jag har sett nån reklam för hårfärg som skulle bevara slingorna. Nån annan som vet?

Håller på att kolla L'óreals hemsida just nu, finns nån slags hårfärgsskola. Intressant.

Men, ha det bra. Skriver något imorgon också!  Sees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0